Direct naar inhoud

AFM ziet weinig verbetering in afhandeling klachten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 15 september 2023

Ondanks eerdere aansporingen de klachtenafhandeling te verbeteren, hebben fondsen weinig actie ondernomen. Dat stelt de AFM op basis van een inventarisatie deze zomer.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Drs. R. van Der Feltz
    10 maanden geleden

    Heeft AFM ook iets positiefs te melden over fondsen die het goed doen? En als dat zo is zouden journalisten daar dan ook aandacht aan kunnen geven?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.