Direct naar inhoud

Financiële prikkel werkt beter dan aanmoedigende brief — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 februari 2018

Als een pensioenfonds deelnemers wil verleiden tot inloggen op de site, dan is verloting van honderd VVV-cadeaubonnen van €25 effectiever dan brieven met waarschuwende of aanmoedigende woorden. De respons is 70% hoger.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009