Direct naar inhoud

PMT wil bekendheid keuzes rond pensioendatum vergroten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 1 oktober 2018

PMT overweegt elk jaar drie- tot vierduizend deelnemers die binnen twee jaar AOW krijgen te benaderen over de keuzemogelijkheden van hun pensioen. Aanleiding is een proef waarbij een kwart van de deelnemers direct andere keuzes maakt na contact met het fonds.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009