Direct naar inhoud

‘Klachtenprocedure pensioenfondsen moet toegankelijker’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 9 mei 2019

Pensioenfondsen, verzekeraars en ppi’s maken deelnemers onvoldoende duidelijk hoe ze een klacht kunnen indienen. Dat stelt de nieuwe Ombudsman Pensioenen, Henriëtte de Lange, na onderzoek.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009