Direct naar inhoud

Klachtenprocedure pensioenfondsen nog steeds moeilijk vindbaar — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 april 2021

Ondanks een aanbeveling uit 2018 van de ombudsman is het bij veel fondsen nog steeds zoeken naar de klachtenprocedure. ‘Pijnlijk te zien hoeveel moeite sommige mensen moeten doen om hun klacht behandeld te krijgen.’

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009