Direct naar inhoud

‘Contact met klant geeft meer energie dan directiefunctie’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 13 januari 2023

Johan van Egmond is bij Van Lanschot Kempen begonnen als directeur institutioneel relatiebeheer. Eerder was hij directielid. Toen was hij jaloers op medewerkers die vrijwel de hele dag contact hadden met klanten. ‘Ik kan lastige zaken duidelijk uitleggen.’

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009