Direct naar inhoud

‘Pensioensector moet dienstverlening aan deelnemers sterk verbeteren’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 6 december 2017

Alleen als de dienstverlening aan klanten sterk verbetert, maken traditionele pensioenuitvoerders een kans bij een eventueel einde aan de grote verplichtstelling. Uitvoerders opereren nog te veel als een groothandel.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. D.F.J. van Haaren
    8 jaar geleden

    Hoeveel pensioen”specialisten” telt Nederland en wie bepaalt wie de specialist is?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.