Direct naar inhoud

AFM ziet weinig verbetering in afhandeling klachten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 15 september 2023

Ondanks eerdere aansporingen de klachtenafhandeling te verbeteren, hebben fondsen weinig actie ondernomen. Dat stelt de AFM op basis van een inventarisatie deze zomer.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Drs. R. van Der Feltz
    1 jaar geleden

    Heeft AFM ook iets positiefs te melden over fondsen die het goed doen? En als dat zo is zouden journalisten daar dan ook aandacht aan kunnen geven?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.