Direct naar inhoud

AFM ziet weinig verbetering in afhandeling klachten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 15 september 2023

Ondanks eerdere aansporingen de klachtenafhandeling te verbeteren, hebben fondsen weinig actie ondernomen. Dat stelt de AFM op basis van een inventarisatie deze zomer.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Drs. R. van Der Feltz
    2 jaar geleden

    Heeft AFM ook iets positiefs te melden over fondsen die het goed doen? En als dat zo is zouden journalisten daar dan ook aandacht aan kunnen geven?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.