Direct naar inhoud

Geschilleninstantie wil meeste pensioenklachten met bemiddeling oplossen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 17 januari 2024

Een groot deel van de klachten die de nieuwe geschilleninstantie ontvangt, zal worden afgehandeld door de Ombudsman Pensioenen. Dit zeggen Hans van der Vlist en David Versluis, voorzitter en directeur van de geschilleninstantie.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.