Direct naar inhoud

Fondsen PostNL en KPN: berichten Ombudsman Max ‘zeer schadelijk’ voor ons — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 16 september 2024

Bepaalde groepen deelnemers van pensioenfondsen KPN en PostNL ontvangen volgens Max-Ombudsman Rogier de Haan mogelijk te weinig pensioen. De fondsen vinden dat De Haan deelnemers op het verkeerde been zet. 

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. R. Ruiter
    2 maanden geleden

    Helaas is mijn reactie op het belangrijkste verwijt aan mijn adres grotendeels niet meegenomen in het artikel. Daarom bij deze: nee, ik zet deelnemers niet op het verkeerde been. Ik vertel ze wat er destijds met hun pensioen is gebeurd. De fondsen zelf hebben dit namelijk nagelaten. Verder staat er een storende feitelijke onjuistheid in het stuk. De fondsen zijn steeds tijdig uitgenodigd voor ons televisieprogramma. Als ze komen, krijgen ze uiteraard alle gelegenheid om zich daarop voor te bereiden. De reden dat ze tot nog toe niet kwamen, is dat ze aangaven niemand te kunnen vrijmaken. Rogier de Haan, MAX Ombudsman

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.