Direct naar inhoud

Werkgever mag zelf een ppi kiezen bij nieuwe pensioenregeling callcenters — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 11 mei 2023

Werknemers van callcenterbedrijven aangesloten bij branchevereniging WFC gaan vanaf 1 juli pensioen opbouwen. Werkgevers noemen het een ‘mijlpaal’, bonden zijn teleurgesteld dat de opbouw niet bij een pensioenfonds of apf plaatsvindt.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.