Direct naar inhoud

Financiële prikkel werkt beter dan aanmoedigende brief — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 21 februari 2018

Als een pensioenfonds deelnemers wil verleiden tot inloggen op de site, dan is verloting van honderd VVV-cadeaubonnen van €25 effectiever dan brieven met waarschuwende of aanmoedigende woorden. De respons is 70% hoger.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Anoniem
    8 jaar geleden

    Had er geen dubbelblinde test moeten worden uitgevoerd? Dus ook een brief met en zonder “kans op” van een neutrale instelling?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.