Direct naar inhoud

Financiële prikkel werkt beter dan aanmoedigende brief — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 21 februari 2018

Als een pensioenfonds deelnemers wil verleiden tot inloggen op de site, dan is verloting van honderd VVV-cadeaubonnen van €25 effectiever dan brieven met waarschuwende of aanmoedigende woorden. De respons is 70% hoger.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Anoniem
    7 jaar geleden

    Had er geen dubbelblinde test moeten worden uitgevoerd? Dus ook een brief met en zonder “kans op” van een neutrale instelling?

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.