Direct naar inhoud

Pensioenpremie werknemers callcenters in drie jaar naar 10,2% — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 22 oktober 2024

De pensioenopbouw van werknemers in de callcenterbranche wordt langzaamaan beter. Tot en met 2027 verdubbelt de premie in stappen van 5,3% naar dik 10%. Rond 2030 zou die op circa 15% moeten liggen.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.