Direct naar inhoud

‘Pensioensector kan van bedrijven leren over verbeteren reputatie’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 29 juni 2017

Lokale investeringen, sociale media, duurzaamheid en big data bieden kansen voor meer vertrouwen en kleinere afstand tot de deelnemer. Uit ervaringen bij Bol.com, KLM, Albert Heijn en Tesla blijken de mogelijkheden, staat in een rapport van PensioenLab.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.