Direct naar inhoud

‘Pensioensector kan veel leren van gastvrijheid in hotelbranche’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 15 december 2017

De hotelbranche moet het hebben van de beleving van klanten. Gastvrijheid is daarvoor essentieel en die begint met klantgerichtheid. De pensioensector kan daar nog veel van leren.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. N. Pensioen
    8 jaar geleden

    Zo lang er sprake is van gedwongen winkelnering – ook wel de grote verplichtstelling genoemd – zal er geen noodzaak zijn tot klantgerichtheid.

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.