Direct naar inhoud

Transparantie over herstelplannen beperkt — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 6 februari 2018

De meeste grote fondsen met een reservetekort plaatsen hun herstelplan niet op de website. Als ze dat wel doen, dan is het plan soms alleen te vinden via een zoekmachine.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

1 reactie

  1. Dr. L. Buizert
    7 jaar geleden

    ‘Met de ontwikkeling van nieuw communicatiebeleid waarin de deelnemer centraal stond, werd transparantie vertaald naar begrijpelijkheid en relevantie’
    Dit zegt dus het ABP doelende op het communicatiebeleid waar de laatste jaren heeeeeeel hard aan is gewerkt in ons pensioenenland!
    Hoe reageert de bestuursvoorzitter van het ABP nav de perikelen rond de ANW compensatie? ‘We beloven beterschap over de communicatie’ (januari 2018!!!!!!)
    Ik werd getroffen door de woorden: ‘WAARIN DE DEELNEMER CENTRAAL STOND’
    Beste alle mensen die actief zijn in ons pensioenenland: Maak dit tot uw ECHTE adagium en uw problemen verdwijnen als ……..

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te mogen plaatsen.