Direct naar inhoud

Kleine bpf’en willen overleven door zieltjes te winnen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 6 mei 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Kleinere bedrijfstakpensioenfondsen moeten iets doen om de kosten te drukken. Een aantal wil dat doen door te fuseren. Andere fondsen, zoals bpf Rubber en Kunststof en bpf Molenaars, kiezen voor een andere oplossing. Ze willen bedrijven verleiden om zich vrijwillig aan te sluiten bij hun fonds.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.