Direct naar inhoud

Opinie | ‘Met chatrobot komt tijd vrij voor meer persoonlijk deelnemercontact’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 20 februari 2019

Over het nut van chatrobots voor communicatie met pensioendeelnemers heerst scepsis. Buiten de pensioensector rukt de chatbot echter al op, schrijft Erna Hordijk. De robot kan veel opleveren, meent zij, ondanks de huidige beperkingen.

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks pensioennieuws, -achtergronden en -opinie per e-mail
  • Vier keer per jaar Pensioen Pro Magazine (inclusief Vermogensbeheergids) per post
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009

U moet ingelogd zijn en een geldig abonnement hebben om een reactie te plaatsen.