Direct naar inhoud

Pensioen-chatbot werkt goed, maar fondsen nog voorzichtig — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 16 april 2019

De introductie van chatbots heeft bij PGGM en APG geleid tot snellere, continue beantwoording van vragen van deelnemers. De tevredenheid is gestegen. ‘We zijn wel voorzichtig en geven het systeem niet te veel vrijheid.’

Nog geen toegang? Abonneer u op Pensioen Pro en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot pensioenpro.nl
  • Dagelijks het laatste pensioennieuws, achtergronden en opinie in uw inbox
  • Jaarlijks vier keer Pensioen Pro Magazine (inclusief de Vermogensbeheergids) in de bus
  • Volledig archief van Pensioen Pro en IPNederland vanaf 2009